Des de RECICLOS volem donar molts d’ànims a tots els ciutadans i ciutadanes que contribueixen, amb actes tan senzills com mantenir una higiene de mans estricte o no desplaçar-se si no és estricament necessari, a frenar l’expansió del virus COVID-19.
Cada petit acte de responsabilitat col·lectiva contribueix a que el nombre de persones que pateixen la infecció es redueixi i a que el temps de confinament sigui menor.
RECICLOS continua en funcionament per tots vosaltres per a que els moments de confinament es passin de la millor forma possible. Reciclar, també és un gran acte de responsabilitat col·lectiva, que ens permet aportar el nostre granet de sorra a altres esdeveniments que tenen gran rellevància per la salut col·lectiva, com per exemple el canvi climàtic derivat.
Seguidament trobareu la resposta a diferents qüestions al voltant del funcionament de RECICLOS durant el període de confinament:
RECICLOS segueix en funcionament?
Durant aquests dies RECICLOS continua en funcionament i l’equip de suport segueix disponible per qualsevol consulta o suggeriment a través del formulari de contacte o de la web-app. Fent clic aquí podeu accedir al formulari de contacte.
Puc seguir reciclant ampolles i llaunes de beguda amb RECICLOS com fins ara?
Pots seguir fent fotografies a les teves ampolles i llaunes de beguda com fins ara. Si has de sortir al carrer, recorda seguir les recomanacions establertes pels organismes oficials per evitar ser contagiat o contagiar.
Entre les mesures més importants destaquen: mantenir la distancia mínima de seguretat (1m-2m) i dur a terme una correcta higiene de mans amb sabó o solucions alcohòliques. Renta’t les mans després d’anar a llançar la brossa i evita anar a llançar la brossa si tens símptomes o si estàs en quarantena. Més informació aquí.
No surtis més del necessari. Aprofita si has de sortir a fer altres gestions indispensables per llançar la brossa quan inicis el desplaçament. D’aquesta manera redueixes el nombre de vegades que surts al exterior i per tant d’exposició.
Que succeeix si estic pendent de rebre un premi?
Durant aquest dies d’incertesa els premis continuen realitzant-se tot i que es possible que l’enviament s’endarrereixi degut a les dificultats actuals per dur a terme les gestions de les compres i els enviaments dels productes. Si resultes guanyador d’un premi, ens posarem en contacte amb tu per fer-t’ho saber i enviarem el producte tan aviat com sigui possible.
Puc continuar participant en els premis mensuals, fer donacions o participar en projectes col·lectius?
Si, pots continuar aportant els teus RECICLOS per participar en premis mensuals, donacions i projectes col·lectius. Si durant el període de confinament s’assoleixen objectius col·lectius o donacions, l’entrega de la donació o aportació al projecte col·lectiu es farà tan aviat com sigui possible.
L’equip de RECICLOS continua present al meu barri-municipi?
Fins que no sigui segur estar present en actes o espais públics d’alta afluència, l’equip de RECICLOS farà teletreball per garantir la seguretat dels treballadors i ajudar així a la lluita contra el COVID-19. Si tens qualsevol dubte pots posar-te en contacte amb l’equip a través de la web o del formulari de contacte.
Gràcies a tots els professionals que treballen i s’esforcen diàriament per garantir la salut i les necessitats bàsiques dels ciutadans i ciutadanes. Sanitaris, farmacèutics, treballadors que fan possible l’abastiment d’aliments… Gràcies!
Gràcies a tot l’equip de RECICLOS per l’esforç i l’empenta amb la que han afrontat aquest nou repte i per saber treure en els moments difícils el millor d’ells!
#joemquedoacasa